četrtek, 26. februar 2009

Velikonočne voščilnice so že v teku...in to v kakšnem... :)

No, pa sem se jih lotila. Sicer sem prve naredila že kakšen mesec nazaj (ker sem morala preizkusit nove štampiljke...), nisem mogla zdržat :)


Pobarvano s perla vodenkami.
Te sem naredila prejšnji teden...in so si precej podobne...

Golobčka in pirhke sem embosirala z belim in roza svetlečim prahom (zaenkrat sta samo ta dva, no poleg srebrnega, v moji zalogi).

In pa še današnje (delam od 8-ih zjutraj brez prestanka...).
Sem preizkusila nove razalnike vijugic (s cuttlebugom) :)




Ne vem zakaj mi je tako vleklo na zeleno-rumeno...

17 komentarjev:

  1. Lepe so vse po vrsti.

    S temi zeleno rumenimi se lahko prijaviš na izziv na Dutch dare :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, tole pa je prosizvodnja. Lepe praznične čestitke si naredila, so tako lepih sončnih barv, da kar kličejo pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, to pa je proizvodnja. Boš sploh vse porabila letos? :))))) Kaj boš pa zdaj?? :)))) morske? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vaaa, to je bilo pa veliko dela! Super sončne, vesele barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Suzy, Dutch dare so z zeleno-rumenim izzivom že zaključili... (hvala vseeno).
    Sonja, res je veliko čestitk, ampak vem, da bo vsaka našla svoj dom :)
    Hvala vsem za pohvale :)
    Ne bom delala morskih čestitk, ampak bom malo nakitkala... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super čestitke, vse tako lepe, in živahne, joj, si pridna.

    OdgovoriIzbriši
  7. kaj so dobre...sploh tele ogrogle so mi blazno všeč..:)))

    super so!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Me je skoraj kap!
    Od vseh lepot in količine. Vrtim in vrtim kolesce na miški, pa kar ni konca.
    Čudovite so! Te okrogle so prav nekaj posebnega. Zadnji ježek pa je prvi na spisku za posvojitev.

    OdgovoriIzbriši
  9. ojoj, kaj si jih pa naredila! Vse so čudovite, še posebej všeč so mi pa okrogle - ker so malo drugačne.

    OdgovoriIzbriši
  10. kaj naj rečem WOW... ni druge za rečt..

    OdgovoriIzbriši
  11. marby, pa ti si fenomenalna. ogromnoooo si jih naredila in vsaka je nekaj posebnega in dodelana v nulo. idej ti nikoli ne zmanjka :) enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  12. To pa so lepotičke. Sploh okrogle so nekaj posebnega :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooooo to pa je produkcija :)
    Vse in vsaka zase so nekaj posebnega. Še posebej pa mi je všeč motivček golobčka.
    Ta golobček bi bil lahko odlična štampiljka npr. na vabilih za krst, obhajilo ali birmo ... mene letos čaka nečakovo obhajilo, pa že mal razmišljam v tej smeri :))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Kar nisem mogla verjeti, koliko voščilnic ti je uspelo narediti! Osebno, pa mi je ježek takooo simpatičen ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kakšne lepotice !! Krasne barve in kombinacije. Zelo so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  16. These are lovely - thanks for visiting my blog and good luck for the blog candy!

    OdgovoriIzbriši
  17. ooo ježek je pa nad vse... :) lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.