torek, 24. februar 2009

Š kot škatliceeee

Dobila sem naročilo mojega moža, da mu izdelam škatlico za listke, ki jih nikakor ne sme izgubiti. Nastala je ta črno-rdeča-bela..., ki ima trakec z mašnico le dekorativno, bolj praktičen pa je magnetek (odstigel ga je sam, zato ni najbolj simetrične oblike, hehehee).





Pa še dve, kar tako :)

Roza-rumena-rjava (mož pravi, da ne grejo barve ravno skupaj, no,..kakor komu :)




Še modro-zelena kombinacija (manjka še magnetek, zato potrebuje malo pomoči :)





Pa še moj postopek izdelave takih škatlic na portalu bibaleze.si.

7 komentarjev:

  1. vse so krasne, najbolj mi je pa všeč ravno tista katere "barve ne pašejo skupi" je tako sveže spomladanska, za imet luštna:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, danes me pusti. Sinoči nisem mogla komentirat, pa sem cel roman napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, jst tudi, sm ene parkrat probala pa ni in ni šlo, tudi na drugih blogih:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiiiiiii to pa je bila proizvodnja harmonik. Vse so luštne-zdaj mi nekam na roza vleče in so take, da bi jih kar imela. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasne so!:)

    super ti grejo tele harmonike od rok!!:))



    p.s.: jaz tudi lahko komentiram:)))jupi:)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.