nedelja, 21. marec 2010

Darilo za Abrahama

Z novo pomladjo vstopa moj ati v svet Abrahamovcev :) Že nekaj objav nazaj sem napovedala, da zbiram fotke za atijev album in kako ne vem, če bo naša mami znala obdržati skrivnost zase...hm...sploh se pa nisem spomnila, da bi mogoče....slučajno....moj ati bral blog... Joj, čveka jaz! Ja, zdaj vem, da ga bere...grr....in to naj bi bilo presenečenje.
Čeprav je vedel, da bo dobil album, ni vedel, kakšnega in kaj vse ga še čaka :)))

Zbirala in urejala sem ga skoraj 1 mesec. 3x sem bila pri fotografu (približno 50 fotk - poskeniranih in izdelanih v sepia odtenku - všeč :) Materiala porabila ogromno (skoraj 10 m čipk, cel glimmer mist, 3 role obojestranskega selotejpa, 1/3 tubice tekočih perl, 1 velik uhu v stiku, papirja na kupe - hvala mami za novega :) Imela sem rjave prste in note kot "najhuj" kmetica (disstressi delajo svoje), dlan me je bolela od štancanja, ampak z rezutatom sem pa ful zadovoljna! Sploh, ker je všeč tudi prejemniku :) Namen dosežen!

Nekaj fotk... upam, da vas z njimi ne bom "zamorila", ker jih je veliko (niso vse :) ... tukaj so tudi za moj spomin :)
Aja...pri delu mi je pomagal moj Bind it All :)





Me je sestra vprašala, koliko bi računala izdelavo takega albuma. Pa sem ji rekla 50 €, je rekla "A samo?" Ja, če dobro pomislim, bi računala še enkrat toliko. Zakaj? Ogromno časa in materiala... pa vendar tudi veliiiiko ljubezni :)







Kot sem že prej omenila, album ni bil vse... Že dolgo sem imela pripravljeno še eno darilo, za katerega sem bila 100%, da mu bo všeč :) Vem, kako je užival pri poletu s padalom (ko te peljejo na morje s čolnom), zato je bilo naslednje kot nalašč za piko na i!


Okoli darila sem navezala še 5 rumenih helijevih balonov (je bilo preveč težko za slikat...) in darilo (polet z balonom) je bilo nared.

Vse najboljše ati in še na mnooooga leta!

26 komentarjev:

  1. Hehe, kako te preseneti, kdo vse bere tvoj blog :)
    Darilo je čudovito, prav vidi se, da si ga delala s srcem. Verjamem, da ga je bil oče vesel in ga bo še velikokrat pogledal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen album in spomin! Iz njega kar veje ljubezen. Vse najboljše tvojemu očetu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep album in v živo je gotovo še veliko lepši kot na sliki

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita darila je dobil vaš abrahamovec. :) Album je res super! Zelo zelo mi je všeč srček na prvi strani, ki je ves polepljen z rožucami. Odlična ideja, jo bom z veseljem kje uporabila, ker zgleda prav fino. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je bil mega podvig.Fantastično izveden.Album mi je zelo všeč.Detajli, čipka, slike, vse je na pravem mestu.Narejeno z ljubeznijo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Barbara, ob tem albumu so se mi kar oči orosile. Krasen album za tvojega očeta. Všeč mi je, ker je vse bolj ali manj v eni barvi, vendar v različnih tonih. Ravno prav za očeta. In vse tiste misli - Pavčkove, svetopisemske, tvoje, so mi zelo všeč. Če bom kdaj delala kakšen album, bom prišla na to stran in kaj kopirala. Saj smem?

    OdgovoriIzbriši
  7. O, tak album je vreden zlata. Res si se potrudila, pa ne vem kdo je koga bolj presenetil, ali ti njega z albumom, al on tebe, ko bere tvoj blog ;)
    Tudi jaz mu želim še na mnoga zdrava leta!

    OdgovoriIzbriši
  8. Barbara, odlično, čestitam.
    Včeraj nisem mogla na sejem v Horjulu, a bi kmalu potrebovala album (škatlico), za recepte.
    Ali jo lahko naročim in ti pošljem kakšen recept, da bi bil že natisnjen, zraven pa še kaj praznih listov?
    Francetova Tončka

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuauu kakšen prekrasen album.Všeč so mi barve in dodatki. Vse najboljše slavljencu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasen album si izdelala. Pa vse najboljše očetu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau! Tole je pa res krasno darilo. Ogromno dela je vloženega, se vidi, da je narejen s srcem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Darilo je čudovito.
    Pa ti ni povedala, da že ve? Je hlinil presenečenje?

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno, neprecenljivo darilo. Koliko ur je tukaj notri vloženih, pa ljubezni, ta kar sije ven. Bravo! Potem pa še pomislim, da si to ustvarjala ob mali štručki ... mora biti pa res priden ta tvoj škratek :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. To pa je lepo, da mi je kar čeljust dol padla!! Pohvale in čestitke za tako lep izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  15. Se strinjam z vsem zgoraj napisanim! Res lepo darilo. Neprecenljivo, narejeno s srcem in ljubeznijo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasen album Marby! Se vidi, da je narejen z dušo:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Barbi, brez besed sem ostala. Čestitam za prekrasen album. Verjamem, da ga je bil ati zelo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  18. Se tudi jaz pridružujem vsemu napisanemu pa grem čeljust pobirat :-)))

    OdgovoriIzbriši
  19. ooooo, krasno, noro, odlično!

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovit album, pravih barv za očeta. Čestitka je tudi super :-))

    OdgovoriIzbriši
  21. O hudooooo ... tole pa je bil pojekt in pol!!! In vse lepo okrancljano ... ma grem nazaj gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Jooooj, kako krasno! :)) Ravno razmišljam, da bi tudi sama naredila nekaj podobnega za svojega očeta, ampak ne vem, če bom zmogla... Te lahko vprašam, kje si kupila papir/liste za stranice albuma? Pa za tiste pesmi vmes? Tudi sama bi poskusila s "starinskim" videzom, pa nimam pojma kje naj dobim material...

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala vsem za pohvale :)
    Ustvarjalni material lahko dobite v spletni trgovini Ustvarjalni dotik http://www.ustvarjalnidotik.si
    Pa veliko ustvarjalnih užitkov :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Čuuuuuudovit album!!! Vse pohvale!! Moja mami letos tudi praznuje abrahama in si mi dala čudovito idejo, saj ima zelo rada fotografije. Zanima pa me če si uporabila skenirane fotografije ali so ti iz starih razvili nove v foto studiu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina hvala:)
      Skenirala sem črnobele fotografije in jih dala razvit v sepia barvi :)

      Izbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.