sreda, 24. februar 2010

Spet vabila, tokrat za 50 let/ Another invitation...50 years

Pa sem jih dokončala in včeraj oddala mojemu atiju (ki bo praznoval svojo 50-tko). In že danes mi je poštar eno vabilo prinesel nazaj :)

Izgledajo pa takole...



Še postavitev...



...in detajl.

16 komentarjev:

  1. Zelo lepa so, lepih živih barv :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa vabila, takih pomladnih živahnih barv!!Super si jih spedenala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita so!
    Tako polna življenja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zelo lepa in domiselna vabila!

    OdgovoriIzbriši
  5. kako sveže barve! krasna izvedba. lepo praznujte ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa so vabila čist v pomladnih barvah, lepa so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vabilo kar kliče po dobri zabavi! Všeč so mi bolj močne barve, še posebej v tej sivini, ki jo imam pred oknom pisarne.

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo lepo vabilo!!upam da se mu boš odzvala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vabila so prečudovita! Močne in vesele barve so mi pa še posebej všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. JA ČUDOVITOOO.... pri petdesetih se šele začenja živet...

    OdgovoriIzbriši
  11. :) tudi meni je zelo všeč izbor barv :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super vabila, že kar zbiram ideje za naslednje leto, ko bo moja mami praznovala okroglo 50.Ideja na pregib je zelo dobra. Lp, Glorija

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.