nedelja, 1. september 2013

Album za krst in vabila s fotografijo krščenke

Pravkar izdelana vabila. Še zadnja v tem letu. Trenutno sem čisto v neustvarjalnih vodah, saj se pripravljamo na prihod novega družinskega člana :)
Končno sva opravila še zadnji letošnji nakup v Ikei, prebelila stanovanje, sedaj naju čaka le še reorganiziranje pohištva in (mene) prepranje novorojenčkovih cunjic, potem pa smo :)

No, in kaj sem do sedaj uspela narediti? Še ogromno slik čaka na objavo...drugič :)

VABILA ZA KRST 


ALBUM ZA KRST







7 komentarjev:

  1. Čudovit je
    in koliko dela je vloženega vanj,
    vse pohvale
    in lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Izdelala si čudovita vabila in album.
    Lp,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa vabila si naredila, ampak albumček je pa čudovit! Krasni detajli, ki bodo v večen spomin :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si to izdelala in krasen prihod novega druzinskega clana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen albumček in čestitke - srečno in vse lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo!
    Čudovita vabila in album:) Vesela sem, da sem našla tudi tvoj blog. Čudovite stvari ustvarjaš! Tudi jaz pišem blog, sicer malo drugačna ustvarjanja, oglasi se kaj:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Na mojem blogu te čaka nagradica :) Preveri ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.