sobota, 28. februar 2009

Še en list poročnega scrapbooka...

Sem se spravila najine poročne fotke skenirat in nastala je tale stran...

...mi je takooooo lepa :)


17 komentarjev:

  1. Hude fotke, supeer si tole uredila, kako lep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako je lepo.....in marjetke......mi je kar malo sapo vzelo.Ne vem, katera fotografija mi je lepša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen scrapbook je nastal! Slikice so čudovite :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kaj sta lušna:)))res hude fotke:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo.
    Boš to printala ali pustila v digitalni obliki?

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je lepa stran. Super slikce, super marjetke, vse je super! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojla, na mojem blogu te čaka nagrada:) lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem :) Suzy, ne vem še, kako se bom odločila, mogoče eno stran dam fotografu za razvit, da bo za spomin.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo, kok sta luštna. Lepo si naredila tole stran.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si tole poštimala. In lepa nevesta!!!! Jaz pa tekam gor in dol po blogu...

    OdgovoriIzbriši
  11. Res lušna stran!
    Pa fotke so fajn, ker niso pocukrane.

    OdgovoriIzbriši
  12. Seveda ti je lepa, če si bila pa ti takooo leeeepaaaaaaaaaa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepe slike :) 3 maj 2008 je bil tudi najin datum za poroko...

    OdgovoriIzbriši
  14. Brilliant posting! Good inspiration! Nice card and pretty colours!!! Congrats!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako lepo si tole skombinirala. Lepo, lepo....

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuuu, to si pa tako lepo naredila!! Krasne slikce. Tudi zaradi lepih mladoporočencev :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.