nedelja, 15. februar 2009

Spet knjigica

Tokrat sem knjigico izdelala zase, za otočanke...no, za naslove otočank, da jih bom imela vse na enem mestu :)

V knjigici manjkajo še oznake črk za lažje iskanje (to pride naknadno), pa mogoče bom naredila še kakšno vmesno stran...ne vem še. Tile book ringsi so pa super, sploh ker jih lahko odpreš, če se ti zahoče in dodaš, oz. odstraniš kakšen list iz knjige.

Tole je moja lepotička :)

Book ringsi so v resnici lila, tukaj pa na modro "potegnejo".
Senčila sem z disstres ink (aged paper).
Dodala sem prima rožice (Bity bag).



Platnice so iz lepenke, polepljene s scrapbook papirji.
Beli listi so navadni A4 listi, razrezani na 4 enake dele.
Luknjala sem jih s Fiskarsovim pripomočkom (največji od treh).



Zadnja stran se mi zdi nekoliko prazna in še tuhtam, kako bi jo polepšala... :)

2 komentarja:

  1. Luštna je tale knjigica . tudi sama se spravljan delat tako. Dobro, da si mi povedala s čim si naredila luknje za obročke.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.