petek, 20. februar 2009

Spet nakitkanje

No, ker mi je zmanjkalo obojestranskega selotejpa, sem se spet malo prepustila nakitu. Še vedno imam veliko materiala od nakupa na frogwillu, nekaj pa je novega, ki sem ga morala "preizkusit".

Školjke, črne in lila perlice... pa veliko dodatkov :)

9 komentarjev:

  1. IIiiiiiiiiii kok luštne nakit. Ma mi sede roza verižica in pa rjava zapestnica (zadnje čase mi gre ful na to barvo pa pomlad je pred vrati-kam me oči vodijo).

    No vidiš, da je vsaka stvar za nekaj dobra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau!
    Jest bi mela pa ta tretjo zapestnco....
    A bi mi jo pršparala?
    Dej no dej no dej no, tko je noro lepa :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep nakit si naredila. Vse je superca

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, takšnega nakita se pa ne branila :) Zelo lep je!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. čist smo preveč pridni ;) ampak nakitkaš pa super!! sej ne, da si vsestranska, ampak zelo rada vidim tvoje nakit-umetnije :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro dobri kosi...Sploh zapestnica je prekrasna ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.