torek, 17. februar 2009

Tale škatlica mi je pa tko všeč...


No, končno mi je uspelo narediti tako škatlico, ki bi mi bila všeč :)
Čeprav sem na začetku imala veliko pomislekov...se je splačalo vztrajat do konca.



No, a ni kjutkana :)

Papirčke sem dobila ob zamenjavi z eno prijazno otočanko :) Poštemljala sem jih z vijugicami ter potapkala z rjavo (old photo) distress blazinico. Rožice sem izrezala s hroščkom, dodala perle in zavezala rjav pikast trak.

Za dekoracijo sem potrebovala dobro uro, samo ogrodje sem pa izdelala prejšnji dan.

V nedeljo sta prišla moja starša in mami je bila čisto navdušena nad temi škatlicami, zato sem ji morala izdelati identično zeleno-roza škatlico. (slikica naknadno)


14 komentarjev:

  1. Waaaaaaauuuuuuuuuu. Tale je pa taka, da ji ni para!!!!! Ti si mi pravi profič!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa, res kjut. Full dobre barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaljuuuubljeeeeenaaaaa. Tale harmonika je pa super lepa in v čudoviti barvni kombinaciji. Čeprav se mi zdi, da so mi tvoje vedno všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna in kot pravi Sonja res čudovita barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je kjutkana in čeprav ni v mojih barvah, bi jo takoj imela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super barvna kombinacija in zelo lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je tudi všeč. Sploh, ko odpreš je še lepša. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. omg. bolje, da sploh ne kažeš, ker ponoči okrog hodi en tat :)))) sijajno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je, papir mi je znan :-) zelo sem tudi jaz naredila ( pa še ne okrasila brrr) vijola različico.

    OdgovoriIzbriši
  10. :)) ni všeč samo tebi :)
    Meni je fuuuul všeč roza-rjava kombinacija (roze same ne maram preveč, v kombinaciji pa je vedno cortkana)

    OdgovoriIzbriši
  11. aaaaaaa, fantastična je, ni čudno, da ti je tako všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.