nedelja, 15. februar 2009

Blok pobarvank


S tem blokom sem razveselila 2 osnovnošolca, ki sta oddala rešitev za "zdravo križanko". V četrtek je bilo v kotičku "Eko frajer in varuh svojega zdravja" pestro, saj so vsi napeto čakali, koga bo njihov vrstnik izžrebal.
Tile malčki se zelo navdušujejo nad pobarvankami (sploh tistimi iz risank), zato sem enemu izžrebancu in matične šole in enemu iz podružnice podarila ta blok pobarvank :)
Čestitam izžrebancema :)



Malo sem imela težav z lunknanjem...zato je druga narejena malo drugače...


Nič posebnega, a vseeno posebno :)

2 komentarja:

  1. Želela sem sicer komentirat spodnjo knjigico, a mi ne dovoli. Bom pa tule pohvalila oboje. No, knjigica mi je enkratna, sploh pa ideja o hrambi naslovov. Zelo ponucna je ta ideja s temi krogi, ki se odpirajo.
    No, spotoma bom vsekakor pohvalila tudi te pobarvanke. Ampak? Kaj so pa drugi otroci rekli? Tisti, ki so ostali brez?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za pohvale :) Suzy, kaj pa otroci, ki ne pritečejo prvi skozi cilj, tudi oni dobijo medaljo? Kaj so rekli? Nič niso rekli, ker jih ne vzgajamo na ta način, da morajo vsi dobiti vse. Z veseljem, bi vsem dala nagrade, nimam pa časa, da bi vsem to naredila, prispevkov za take stvari pa tudi ne dobimo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.