nedelja, 22. februar 2009

To sem jaz...

No, tole sem si že doooolgo želela...izdelati svoj računalniški scrapbook. S predlogami gre lažje :)






Tole pa je link za scrapblog.

10 komentarjev:

  1. Čisto sem navdušena nad temle.
    Hudo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo si se potrudila in ti je uspel lep scrapbook. Meni je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. o, kako je lepo, naj tvoja obsedenost traja, traja, traja...

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn ti gre od rok ta scrapbook. Mene še vedno kar nekaj nazaj drži, nekako si ne dovolim toliko časa za računalnikom, da bi izbrala slike kaj šele oblikovala predlogo. :( Se pa toliko bolj slinim nad scrapbooki, ki jih vidim na blogih. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je! Si uporabila meni zelo všečne barve.

    Kater program pa si uporabila?

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si sestavila in hvala za link (tudi to je še na mojem wish listu)!

    OdgovoriIzbriši
  7. uu, full je dober!:))

    jaz že nekaj časa nisem delala nobenega digitalnega scrapa..pa bo treba..:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.