četrtek, 28. januar 2010

Lotila sem se šivanja

Ja, privlekla sem predpotpno mašino od atijeve tete. Težka sigurno več kot 30kg. Zdaj si pa predstavljajte, da to vsak dan (če bi vsak dan šivala) privlečeš iz rumplkambre (kjer jo maš pospravljeno) in postaviš na mizo. Pa saj se ti hrbtenica znuca že po 1 mesecu uporabe (ali pa utrdi...kdo ve).
Šivallni stroj vsaj dela :) In to kar dobro. Imela sem razlog za šivanje. Zavese je bilo potrebno skrajšati.
Potem, ko smo to težko stvar že privlekli na dan, sem našla kar nekaj idej, kaj vse bi lahko še zašila...in ker je dan prekratek, mi je nekaj idej ostalo še za naslednjič.

Včeraj sem po zašitih zavesah reciklirala še nekaj mojih neuporabnih majic. Večina je imela neodstranljive madeže ali pa so bile razvlečene tja do kolen. Nastali so trije slinčki za našega malega slinkota Jakoba...hehehe...mu očitno že zobje poganjajo. Včasih izgleda kot kuža, s slinami do tal...pest pa tudi kar naprej gloda. Pa da ne bom predolga. Rezultat je tu (brez enega - ki je preveč pocarski, da bi bil za na sliko).



Mislim, da mu je kar všeč, čeprav se drži tako resno :)

Nastali so tudi copati iz filca, ki jim manjkajo še na roko šivani detalji (ko bo imela mami navdih, Jakob pa bo spal). Zato naslednjič...

8 komentarjev:

  1. O kako je luškan tvoj malček. Dobro si naredila tele slinčke, domiselno :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super slinčki in nadvse srčkan sinek. Koliko je pa že star?

    OdgovoriIzbriši
  3. He he he kakšna faca je :-) s krasnim slinčkom seveda :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lušni slinčki in še bolj lušen malček s slinčkom. Ej, kako uživaš, ti moram povedat, da sem ti fauš, jaz bi tudiiiiiiii ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :) Naš korenjak bo 6. feb. dopolnil tri mesece. Ja, uživam pa res, ker je fantič priden in ima mamica še vedno nekaj časa zase in za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. no če bi se "poklico" lotila šivanja bi bilo najboljše da ja šivalni stroj kar ves čas na mizi....ali pa da imaš svojo sobo za šivanje :)
    slinčki so super, mali pa pravi facko

    OdgovoriIzbriši
  7. Mali je pa že pravi korenjak!!
    Čudovite slinčke si naredila! Pamtna reciklaža!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako so pa meni tile slinčki pobegnili?:):)Mami pridna si in po slikici sodeč je tudi tvoj sonček zelo priden.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.