sobota, 2. januar 2010

Album s potovanj

Na to objavo sem čakala že kar nekaj časa, saj sem hotela albuma prej podariti. No, zdaj ne morem več čakati in ker vem, da ti dve osebi ne spremljata mojega bloga, mislim, da ne bo nič narobe, če slike že kar pripnem (in ker imam danes rojstni dan, mi je oproščeno ;).

Potovalni album je namenjen hranjenju lepih spominov in fotografij s potovanj. Enega si moram narediti še zase, kajti ta dva romata v roke pravima popotnicama :)

Nista popolnoma enaka, saj je vsak unikat in zgodba zase.

Nekaj strani notranjih listov...



Vsak list ima tudi svoj "žakeljček" za dodatne fotografije (izvleče se ga ob strani ali na vrhu).




konec


Zopet sem uporabila moji priljubljeni barvni kombinaciji: roza-rjavo (s kančkom zelene). Listi so velikosti A4 (Papermania) - samo prepognjeni na pol in zalepljeni tako, da nastane "žakeljček". Uporabila sem kup novih štampiljk , ki so prispele iz USA, odtiski narejeni z rjavo Versafine, senčila pa sem z Disstresserjem Aged Photo. Na naslovnici sem dodala gloss, pa ni tak efekt, kot sem hotela...pride čisto tanek sloj, jaz pa sem hotela debelejšega - bolj trdega... Bind it all je tudi prispeval svoje :) no, pa hrošček je tudi bil zraven ;)

19 komentarjev:

  1. prav super sta videti :)) verjetno sta v rokah še lepša :)

    In pa :) VSE NAJTABOLJŠE!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi albumčki!Lepi papirji in lepo okrašeni.To bi bilo dobro pobliže pogledat:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sta čudovita!!!
    Te kar zagrabi, da bi vzel pot pod noge in šel.

    OdgovoriIzbriši
  4. o,kako tebi porodniška dobro dene:) super stvaritve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej vse najboljše za rd (pa čeprav z enodnavno zamudo).
    Ta dva albuma pa sta čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zelo sta lepa, super umetnina!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito! Izgleda da imaš tudi popolnega otročka pa še moža, da uspeš toliko narediti, pa še sama moraš biti super zorganizirana. Noro dobro, tebi pa vse najboljše in najlepše za rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita albuma v meni tako zelo ljubi barvni kombinaciji. Bi šla še jaz, zapečkarica, na potem, če bi ga lahko obeležila v tako lepem dnevniku.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super albuma si naredila. Predvsem mi je všeč notranjost, ki je enostavna (ne preveč nakrancljana) a lepa hkrati.

    Pa še to: VSE NAJBOLJŠE! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za čestitke :) in za pohvale. Zdaj bom še z večjim veseljem naredila še kakšen album - z drugo tematiko ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Marby, vse najboljše in najlepše za rojstni dan. Super albumčka si naredila, res sta mi všeč.

    PS: tudi pri meni te čaka nagradica. ;-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Fenomenalni sta! Barvna kombinacija mi je tudi zeeeeelo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako narediš tako prelep črke? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tiasha, tole so vse štampiljke, kupljene na spletu v USA.

    OdgovoriIzbriši
  15. Živjo.
    A bi se dalo kakšen tak album naročiti.
    Januarja se odpravlajmo na Tajsko in bi ob zaključku potovanja tole bilo idelano. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Urška, mi sporočiš tvoj mail, da ti napišem... evo, še moj: barbara.mole@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.