sreda, 20. januar 2010

7 resnic

Uf, tale bo pa težka...

1. Ustvarjanje, ustvarjanje in še enkrat ustvarjanje...kakršnokoli! Če bi bila to služba, sem prva v vrsti :) Ustvarjanje mi pomeni užitek, sprostitev, izziv, čarobnost... Naj bo to šivanje, nakitkanje, papirčkanje, izdelovanje in zavijanje daril. Če je kaj novega, bom z veseljem poskusila.

2. Vztrajnost. Velikokrat se nečesa lotim, potem me zaradi dolgotrajnega procesa izdelave malo mine, ampak stvar vedno dokončam. Če ne danes, jutri, ali čez teden, bom pa takrat, ko se lotim pospravljanja in odkrijem nekaj, čemur je potrebno dodati še končni pečat.

3. Red. Zelo rada imam red. Da ne bo pomote - doma ni vse tipi topi. Red pri oraganiziranju stvari. Rada imam stvari "popredalčkane" - da točno vem, kje so, ko jih potrebujem (čisto kontra od mojega moža - zdaj me to že spravlja v smeh, ko vem, kje je kaj odložil).

4. Ustvarjalni nered. Kadar ustvarjam, vse privlečem do mize, okoli nje, pod njo, pod sotle, na stole...Če me takrat obiščete, ne boste mogli kje sedeti. Ko bom velika, bom imela svojo sobo :) z veliiiiiko predali okrog mize.

5. Mir. Rada imam mir, tišino (čeprav pojem tudi v zboru). Največkart ustvarjam v tišini, brez radija, muzike in vseh nepotrebnih šumov. Poleti bi imela z veseljem odprta balkonska vrata, da bi slišala le potok, teči pod hišo. Ropot, iz sosedove delavnice mi tega preprosto ne dopušča...

6. Strah. Strah me je teme, samote in misli, da bom kdaj ostala sama. Groza me je spati sama, saj se lahko nekdo ali nekaj skriva pod posteljo.

7. Mati. Še vedno kar težko dojamem, da sem že žena in mati (da imam na skrbi enega majhnega škratka, ki ima pravo škratje uho :) Lahko pa priznam, da sem vsak dan zaradi njega boljše volje, saj se že zjutraj zbudi z nasmehom in mi tako polepša dan. Komaj čakam vsega, kar še pride :) Čeprav vem, da ne bo vedno lahko...

No, pa le ni bilo tako težko...mislim, da bi se še kaj našlo :)
Pofočkam pa:
Kate
sestrico
Aleksandro
Andrejo
Anjo
didi
Klavdijo

3 komentarji:

  1. A si me potunkala, kaj :-)), zvečer ko bom doma, pa bom na kratko še jaz pisala o 7 resnicah. Oglašam pa se zato, ker se vidim v vseh tvojih prvih 5. točkah, 6. definitivno odpade, 7. pa delno, poročena ja, mati na žalost še ne. Morala sem se oglasit, si pa kozoroginja, tako kot moj mož in krasno se ujameva :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino te je bilo spoznati tudi preko teh sedmih resnic.

    OdgovoriIzbriši
  3. uf.. sem šele zdaj videla, da si tudi mene potunkala, kakor pravi Andreja.. pri meni ne gre kar tako na hitro, se bom morala tudi poglobiti.. lepo je brati tvoj blog, topel pozdravček I.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.