petek, 22. januar 2010

Knjigica za Jakoba dobiva svojo podobo

Zadnjič sem nesla razvit nekaj (nekaj! - 115) fotografij. In začela z delom. Tako, platnica je končana :) sredinski listi tudi. Sedaj pa je potrebno pametno izbrati dodatke, fotografije, narediti žepke, tagce, napise...Uf, še veliko dela me čaka. Sem pa zelo vesela, da sem se že lotila izdelave, čeprav bo knjigica še nekaj časa ostala taka, saj ima trenutno večjo prioriteto 50-ka mojega očeta. Praznuje namreč marca in že zbiram ideje. Po fotke se bom morala odpraviti k stari mami (ki jih ima do njegovega 20-tega leta), za naprej bom pa morala do moje mami, ki pa upam, da bo znala obdržati skrivnost...). Potem pa veselo ustvarjanje.

Črke so lesene, kupljene pri Cuddly Buddly. Osenčila sem jih z modro gobico in potresla z bleščicami.



Pa še nekaj notranjih strani, ki potrebujejo fotografije, dodatke in opise. Nekaj listov sem poštempljala kar sama.


Zelo prav mi je prišel moj Bind it all :)

11 komentarjev:

  1. opa, tole bo pa še za učke past. izgleda prav noro. sploh vsi detajli pa pair noro paše zraven.
    in jakob je tako zelo luštkan.

    tudi midva si želiva jakoba, že dolgo zbrano ime :) pa zalo. sam bomo še kr malo počakali. še nekaj let hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepooooo ... dojenčkasto :)

    Joj, ko tkole gledam vidim kaj sem vse zamudila, ko sem samo v album slike dajala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelooooooo lepoooooo, krasno ti gre :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito!!!
    Všeč mi je barva črk. In komaj čakam nadaljevanja. Saj bom pridno počakala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno! Si že predstavljam kako lep bo končen izdelek! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa bo mala umetnina, ko bo gotova.Všeč mi je napis Jakob, super so obelala črke!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen začetek in lepa barva črk, ampak mala štručka mi je najbolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Suuuuuper lepo!
    Lep spominček za Jakoba in mamico ter očija!

    OdgovoriIzbriši
  9. Že sedaj lepo zgleda, končni izdelek bo pa prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo!! Si pa pridna, da si se tako hitro lotila izdelave albuma. Pa saj imaš prav, otroci tako hitro rastejo ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful work!!! Loving the soft pretty colours and such a sweet photo!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.