torek, 12. januar 2010

Čakalo je eno leto...

.... da dobim idejo in namen. Rostni dan svakov. Nekaj za spomin.
Škatlico in zgibanko sem se naučila gubat na mojem prvem srečanju otoka zakladov v Logatcu - in na žalost tudi zadnjem...upam, da spet pridem med te ustvarjalne punce :)

Za Mirota (ki sicer svojega še ni dobil..., čeprav je praznoval že 31.11.




Za Boštjana, ki je na božični predvečer praznoval svojo 30-tko!



Nastali sta še dve škatlici z zgibanko - ki sta še prazni...

16 komentarjev:

  1. Super!!Res luštna darilca. V lepi škatlici še lepši albumčki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darilca ... samo ... slovensko je tudi lepo :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, se strinjam BM :) ni slovenskih štampiljk :( Če napise printam, se razmaže...moja pisava pa tut ni za nikamor.

    OdgovoriIzbriši
  4. čudovito... res, vse tako doterano, nič premalo in nič preveč... uh, ne smem o papirju razmišljat:)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno. bi prišla na srečanje, če bi bilo spet v Logatcu? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna darila, zelo lepo. Hey, jaz bi tudi prišla na srečanje v Logatec, sem namreč Vrhničanka, delam pa v Logatcu. TO BI BILO SUPER, seveda če me sprejmete.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, zelo lepo. Prva kombinacija je zmagovalna pri meni :) Dodatkov pa res ravno prav. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  8. WOW, kako si to luškano nardila. Pa za prvo si uporabila tak papir kot jaz pri svoji ;)))))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuauu kakšne zgibanke..fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaaaa, srečanje nekje blizu mene - Vrhnika, Logatec :)) Z veseljem pridem :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sej, jaz bi tudi:) Sam ne kot organizatorka, če bi bila ena pripravljena se lotit, bi ji z veseljem pomagala, v bistvu ne bi bila organizatorka samo iz enega razloga, ker ne bi mogla ostat do konca....

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita osebna in posebna darila. Upam, da bosta znala ceniti, koliko truda si vložila v to!

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo, vau, res lepo, zagotovo bodo veseli!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudoviti darili si naredila, res nekaj posebnega, osebnega in hkrati zabavnega.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uaaau, uau, uau... Fuul lepo!
    Sugirno sta bila prejemnika več kot zadovoljna:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa darila, tudi jaz sem prepričana, da bosta prejemnika še več kot zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.