četrtek, 27. november 2008

Prva moja knjižica

No, tole je moj izdelek od včeraj.


Kako vam je všeč? Meni zelo :) Idejo sem zopet našla na našem predragem otočku, in sicer pri Kaji75, ki nas je navdušila s takimi knjižicami. Krasna je za darilo.
Tako izgleda od znotraj.



Na desni strani so večji listi, kamor lahko pišete, lepite slike...



Na levi pa so manjši listki, za kakšne zaznamke, telefonske številke, naslove...


Na tej sliki se lepo vidi šivanje listkov.
Edino dekoracija mi ni najbolj všeč, saj mi prahec za embosiranje nagaja. Ne prime se mi samo na odtis, ampak kar drugje, pa ga moram potem stran pihat in s tem seveda vse razpiham... :( Skratka, potrebujem še več vaje....


To je pa zadnja stran, seveda z mojo štampiljko :)

V prihodnje nameravam izdelat še kakšno knjigico. Tale je pa samo za vzorček na sejmu :) ki bo v soboto 29.11. in nedeljo 30.11.2008 v Polhovgrajski graščini v Polhovem Gradcu.
Vsi lepo vabljeni na ogled (tudi moje stojnice) in na sodelovanje v ustvarjalnih delavnicah.
Lep vikend!

4 komentarji:

  1. Čudovita je ... in tale štampiljka ... tole je pa tako lepo podpisano ... in to kar z mojim imenon. :D

    Odličen izdelek, soimenjakinja! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla, zelo lepo. Moja žena izdeluje podobne, a še zdaleč niso tako lepe kot tvoje. Pravzaprav so mi tvoje zeloooo všeč.

    Gt

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa knjižica! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.