sobota, 6. december 2008

Sejem je mimo in tukaj je že predbožični čas...

Utrinki iz sejma v Polhovem gradcu:


Slabo vreme...v petek pred sejmom je začelo snežiti. Snega sicer ni bilo veliko, ampak dovolj, da je v soboto prišlo znatno manj obiskovalcev kot ponavadi (pravijo ostali...jaz ne morem vedeti, saj me tukaj še ni bilo), v nedeljo pa je deževalo...


Skratka, delavnice so bile bolj slabo obiskane, tako, so nekateri imeli samo 3-5 otrok na delavnici. No, midve z Mojco sva bili z delavnico kar zadovoljni. Bilo je približno 10 otrok (ravno prav), tako sva lahko pomagali vsakemu :) in nastale so prav luštne darilne škatlice :) Izdelovala sem jih že lansko leto-samo drugačne. Res so vsakokrat aktualne, samo osvežiti je potrebno idejo :)

Sama prodaja izdelkov je bila uspešna :) Sem kar vesela, da ljudje še vedno radi kupijo ročno izdelane stvari, čeprav so industrijske mnogo cenejše. Npr. 25 voščilnic lahko kupite v Hoferju za dobre 3 €, ena ročno izdelana pri meni pa je imela ceno 2,5 € (pa še to je zelooo poceni, saj je všet samo material za izdelavo). Na forumu tudi poteka razprava na temo kako postaviti ceno izdelkom. Samo sem še vedno v dvomih, če bi se prodajale voščilnice z višjo ceno... Še vedno pa stvari izdelujem za dušo (kot popoldanska sprostitev).

Če ste bili na sejmu ste lahko videli ogromno lepih stvari, kupilli dobrote vaških kuharic ter drobna darila. Če vas ni bilo, se pa mogoče vidimo drugo leto.


Tole pa je že moj venček :) No...ni čisto moj, kupljena osnova v Hoferju, okrasila sem ga pa sama (slika je pa tko čudna..., je v živo veliko lepši).





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.