nedelja, 21. december 2008

Štampiljke na bolšjaku

Letos sem si kar veliko (ustvarjalnih) stvari kupila za božička. V petek sem dobila kar tri pošte, ki so me razveselile :)))

Paketek štampiljk iz Amerike (se je ustavil še na carini, drugače bi bil že prej pri meni). Te ponujam za odkup po ceni 1,20 € za kos, vse nerabljene (so bile v paketu podvojene ali pa pri meni nekako ne najdejo mesta - slike odprite v novem oknu, da bodo večje, ali pa si jih oglejte v mojem albumu).









Drugi paketek je prispel iz trgovine Secret crafter. Dobila sem folijo, ki se skrči (samo sem potem ugotovila, da nimam prave blazinice za odtis štampiljk - Staz On, ki pa je v paketku, katerega nestrpno pričakujem iz trgovine Glitter pot, kjer so imeli zelo ugodne cene nekaterih štampiljk in papirjev), nadomestne B plošče za hroščka, štampiljkico losa pod številko 10 za drugo leto :)


No, nekaj teh štampiljk sem dobila že pred enim tednom :) so tko lepe in bodo zelooo prav prišle :)
Odtise teh in še prejšnjih (Tilde, Lili in Milo, Sarah Kay) pa menjam :)

Dobila sem tudi prima rožice od ene otočanke, kateri sem poslala dve zlati pisali.

Glitter pot pa mi bo (uapm, da še pred božičem) prinesel peno za štampiljkice, Staz On, papirje, štampiljkice in čistilo za štampiljke :)

Joj, kakšna super darila sem si kupila :) in nekatera danes že preizkusila (medtem ko je Gašper gledal vojaški film ;).

Slike sledijo :)


1 komentar:

  1. Zdravo. Jaz bi pa imela nekaj teh štampiljk. Upam, da je še kakšna ostala, drugače bi si pa rezervirala 8,9,10,13,15,16,18,24 in 29. Lahko me kontaktiraš na mail tiaras.dreams@gmail.com
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.