četrtek, 20. november 2008

Mojo bolezen polepša pošta :)

Ja, tudi mene se je prijelo :( V soboto se je začelo najprej z bolečinami v trebuhu, tako, da nisem mogla ničesar pojest (in pri meni se je dosedaj to zgodilo samo 1x...ko sem se zastrupila z gobami...). Tako sem zdaj vedela, da mora bit nekaj hudo narobe in potem, ko sem dobila vročino, sem vedela, da je ne bom tako hitro odnesla, povrh vsega sem bila v ponedeljek še na zelo slabem glasu. Tako zdaj doma počivam, se zdravim, pijem čajčke...in dan bi lahko bil zelo dolgočasen (ko moža ni doma), če me ne bi presenetila pošiljka...

...včeraj cuttelbug z nekaj šablonami (iz Nemčije, cenovno kar ugodno in hitro dostavljeno) in danes štampiljka, izdelana posebej zame iz Malezije :)


Sem najsrečnejša žena daleč naokrog :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.