sreda, 26. november 2008

Knjižna kazala

Tole idejo sem našla na otoku zakladov, uporablja pa jo že več punc, pa sem se odločila, da jo tudi sama preizkusim, takoj ko dobim.... (joj, spet sem zapravljala...) shapecutter. In sem ga. :)
Ena otočanka me je pocukala za rokav in mi ga prodala.
Sponke sem tudi že imela doma, ponesrečenih odtisov tudi kar nekaj (no, za nekatere pa druge ideje nisem dobila...).
Torej potrebujem še papir (ki sem ga po novem nahroščkala) :)

Postopki izdelave:
S shapecutterjem izrežemo "rožice" in kroge različnih velikosti, izberemo željen motiv, ki ga prav tako izrežemo, nato pa vse skupaj zalepimo (z vročim lepilom, beri: pištolo). Najprej motiv na željeno podlago (npr. rožico), nato pa na zadnji krog, ki je velik tako kot motiv (pride zadaj in se ga na fotografiji ne vidi), nanesemo lepilo ter nanj prilepimo sponko, nato po tem krogu in sponki pomažemo lepilo in še rožico z motivom prilepimo na krog s sponkico :)
(mogoče zveni precej komplicirano iz mojih ust....)

In tole so izdelki:

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.