sobota, 10. november 2012

Jakobov 3. rojstni dan - vabila in dekoracija

Priprave so trajale kar 1 teden. Najprej priprava vabila, nato pa usklajevanje dekoracije. Kar malo "na približno" sem naredila. Saj sem uporabila vse tisto kar imam doma. Na vabilu je želel formulo.

Ostala dekoracija: prostor s polno balonov, zastavice in krogci za muffine, slamice s formulo z imeni otrok (na ta način sem želela označiti njihove kozarce - imena sem napisala s tiskanimi, na drugi strani pa s pisanimi črkami, da so vsi lahko naši svojega).
Ker črtastega papirja nisem imela (in ker se mi ni dalo lepiti črnih trakov), sem mrežne črte kar narisala s črnim flomastrom :) Nisem narisala najbolj naravnost, a na srečo otroci ne gledajo s tega vidika :) Že ko sva prostor okrasila samo z baloni, se je Jakob ulegel na tla in gledal po sobi.... "Mami, kok je lepo". Že to je bil zame uspeh...nekaj najlepšega.

In darilo? Jakob je že cel mesec govoril, da želi cesto (ki smo jo pred pol leta pospravili na podstreho - za nekaj časa). Res sva jo prinesla dol in zanj je bilo to darilo. Vsem je razlagal, da je za rojstni dan dobil cesto in bil čisto navdušen. Tako, da drugega darila dejansko sploh ne bi potreboval - a je le rojstni dan, pravi Gašper in tako ima zdaj cesta iz podstrehe še podaljšek :)

Pa še fotografski utrinki...











Mali pozer :)









7 komentarjev:

  1. Super!! Krasna ideja! Jakobu pa vse najboljše za 3. rojstni dan od Barbare in Jakoba z obale :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako lepo si mu pripravila rojstni dan; vse je tako kot mora biti, da je veselja čimveč. Čudovita in pridna mama! Vse najboljše tvojemu prvorojencu :-))
    Pozdravček v tvoje gnezdo

    OdgovoriIzbriši
  3. Zabava je mogla biti super ob vsej tej čudoviti dekoraciji.
    Vse najboljše tvojemu sinčku :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne morem verjeti, da ima že 3 leta! Vse najboljše.
    Super ste pripravili zabavico in splanirano vse v nulo do ta zadnje formule na slamicah. :) Hudo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je bilo pa verjetno čisto posebno praznovanje.Super si vse to pripravila.Tvojemu fantičku pa vse najboljše:)LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, pridna mamica in ustvarjalna. Tako lepo si pripravila za rojstni dan. Uživala sem ob gledanju slikic. Jakobu čestitke in pozdravček čudoviti družinici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše dirkalec Jakob(z zamudo), sedaj že dodobra hiti proti 4-ci.Zelo lepo ste mu pripravili. Ob muffinih se kar pocedijo sline.
    Zelo lep blog, postala sem tvoja spremljevalka. Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.