petek, 23. november 2012

Božično novoletne voščilnice 12/13 TRETJIČ

Tokrat v znamenju slovenskih napisov... Kar nekaj novih sva z Gašperjem oblikovala, potem pa komaj čakala, da prispejo. Takoj sem jih morala nekaj preizkusiti :) Vseh še nisem poslikala, a vsaj malo, za pokušino jih objavljam danes... Kar nekaj jih je v kombinaciji s štampiljko Magnolia :)

Tale pa je povsem Gašperjev snežak :) Sam ga je oblikoval, narisal in nato še pobarval. Znajo ne, tile moški ;) Podobna različica (narisan ACO) je pred izdelavo štampiljke že odpotovala k nekemu zbiratelju v USA.


Nove čestitke in voščilnice...






























































4 komentarji:

  1. Uauauauu. Koliko jih je. In vse so zelo lušne. :)
    (p.s.:Je (ali bo) mogoče kakšna s sveto družino tudi na voljo? Sem iskala po spletni trgovini pa nisem nič našla.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara hvala :) Štampiljke s sveto družino so na žalost pošle...

      Izbriši
  2. Barbara,
    najprej pohvale Gašperju za lepo izvedbo snežačka. Tvoje voščilnice so inspiracijsko močne in vse pohvale. Slovenske štampiljke pa so nekaj posebnega-nekaj vaših tudi že imam-me pa nekaj zanima a okrogle z mislijo vesele praznike so tudi pošle na principu najboljši oči, mami-ali sem kaj zamešala.
    Lep vikend in hvala Tamara









    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala od Gašperja in mene :) Tamara res so okrogle različice vesele praznike že vse pošle...na žalost. Jih pa zaenkrat še ne nameravava spet naročiti.

      Izbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.