sobota, 15. avgust 2009

Ustvarjalno popoldne

Nove pošiljke dodatkov za nakit sem bila zelo vesela in seveda je bilo takoj potrebno (skoraj) vse preizkusiti.

Nastale so pa zapestnice, ogrlice, uhančki in obeski za mobitel (ta me je že dlje časa čakala, da jo končno uporabim - samo brez flomastrov ni šlo, zdaj imam tudi te) :)

Fotkal je moj Gašper, in se preizkušal v uporabi nove "škatle" za ta namen. Mislim, da mu je kar dobro uspelo, mene čaka samo še to, da podlogo za slikanje lepo zlikam.










Na obljubljeni bonbonček pa nisem pozabila, samo razmišljam, kaj vse bo vseboval ;) in potem takoj javim :)

12 komentarjev:

  1. Uaaau Barbara krasno je vse skupaj!
    Najbolj pa so mi všeč uhančki metuljčki in obeski za mobitel!
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. odliiiičnoooo, super, prekrasno, brez besed..posvojila bi pa taprvo zapestnico..pa obeske za mobitel....mah..kar vse..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, barbara, zelo lepi sploh metuljki in modri uhančki!!!! zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  4. O Barbi, a si se spet lotila... Kok je super. Vse... A ni zanimivo, da mava iste gene, pa sm jest čist brez smisla za oblikovanje, ti pa delaš take krasne stvari :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super dodatke si si izbrala. In sestavila res lep nakit in okraske z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  6. :) Hvala :) Prav pomirjujoče se mi zdi tole ustvarjanje... upam, da bo spet kakšen navdih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Živjo! Jaz sem tudi ena izmed tistih, ki smo komaj čakale, da se boš spet oglasila. Čestitke za bušija, sicer pa fuuul lep nakit, kot vsi tvoji izdelki!!
    LP Dekca

    OdgovoriIzbriši
  8. O Barbara, kako sem vesela, da si nazaj!!!!!! Jaz sem že obupala in sem se spraševala kje si in kaj se je zgodilo...in evo.....čestitam!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moram pa povedati, da so tisti obeski za mobi za požrt. Tako so mi všeč, da mislim, da bi jih morala kar prodajat!
    Welcome back!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw kak prekrasen nakit, vse mi je všeč, pa še zankice za mobitel so fenomenalne, super ideja! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  10. Nooooooro lep nakit si izdelala! Pa fotografijeimaš enkratne! Vse pohvale ...
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni izdelki! Gledam in gledam, pa se ne morem odločiti, kateri mi je najlepši.
    Pa čestitke za trebušček.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.