četrtek, 27. avgust 2009

Nov navdih med vikendom

Med tednom učenje, učenje, učenje, za vikend si pa lahko malo oddahnem. Nastalo je tole :)






V malo drugačni pozi...


In tako so črni metuljčki dobili roza sestrice :)









Ogrlice moram pa še fotkat :)

11 komentarjev:

  1. Čudoviti uhani in zapestnica, Barbara!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep nakit,ampak perlice so pa tako lepih barv. Kje jih pa kupuješ?Ma ja vem, sem firbec. Ampak so res take , da učke gor ostanejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaa, kuk hudo. Odličen nakit. Kar vse mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštno nakitkanje. Viseči rdeči uhani so me čisto očarali.

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo brez besed sem ostala, ko sem gledala tele fotke.

    OdgovoriIzbriši
  6. :) :) :) Hvala.
    Alenka, tele perlice so pa večinoma iz Frogwilla (z otoškega skupnega naročanja).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko gledam tele tvoje stvaritve si prav zaželim, da bi lahko uhane nosila...
    Super so!
    Pozdravček vsem trem!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    OdgovoriIzbriši
  9. To je pa super. Vse je tako lepo, da sem ostala kar brez besed. Lp!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.