ponedeljek, 13. oktober 2008

Ustvarjalna pridobitev

V soboto sva šla z mojim dragim po nakupih...in kot vsaka ženska (to ne vem, če ravno drži), vedno pogledam, če imajo kaj zame. Trenutno nas je vse na otočku (beri: forum otok zakladov) zagrabil virus čestitkarstva, torej bodo moje oči pregledovale čestitkarski material. Pa se po poti prepričujem, da ne potrebujem nobene nove stvari, saj čakam 4 naročene pošiljke robo za ustvarjanje.

No, na srečo res nisem kupila ničesar, mi je pa zato mož kupil super barvice, ki se v stiku z vodo "razlezejo" in ustvarijo učinek akvarelnega slikanja.



Seveda sem to morala takoj poizkusiti. Sicer sem še nevešča, ampak vsaj za pokušino je :)
























Tole pa je pobarvana Sarah Kay (seveda s temi barvicami) in potem nalepljena na mapo, dekorirana s trakovi ter zaščitena s samolepilno folijo. Mapi nameravam dodati trakove, s katerimi jo zavežeš, da se ne odpira sama od sebe.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.