torek, 21. oktober 2008

Igračke...

Joj, kok sem jaz ta teden vesela :) ker me kar vsak dan kaj preseneti... če niso pošiljke z ustvarjalnimi pripomočki, pol je pa swap :)




Ja, tole sem naročila pred dobrim mesecem in zdaj dobivam moje dragocene paketke (iz tujine kar traja, sploh če nimajo vsega na zalogi, ker potem čakajo, pa čakajo, pa čakajo...dokler vsega ne dobijo in potem pošljejo v kompletu). Trenutno še vedno čakam na paket iz Nemčije, ki bi bil lahko pri meni že pred 14-imi dnevi, ampak se je zalomilo pri dostavi ene štampiljke...Namreč, ta trgovina, oz. gospa s katero kontaktiram (preko mojega moža, ker je nemščina že davno pozabljena...), je naročila štampiljko, ki jo čakam, pri eni drugi trgovini, ki pa očitno ne dostavlja stvari v roku...Blazno zakomplicirano? Niti ne, če bi se vsi držali datumov! Potem se mi gospa opravičuje za zamudo in pravi, da bo eno majhno pozornost priložila paketu :) No, krasen odnos do strank :) Zdaj pa le pridno čakat...in se igrat s svojimi igračkami...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.