nedelja, 8. januar 2012

Album in koledar 2012


Kar slabo vest imam, ko sem tako dolgo odlašala s temi fotografijami... Uf...še lanskoletne pridejo na vrsto... Več o tem albumu pa na blogu Ustvarjalnega dotika. Nekateri ste ga že videli tudi na našem FB profilu.


Letos sem naredila dva koledarja. Enega za "našo" nagrajenko in enega za doma. Tale je za izžrebano ustvarjalko na našem decembrskem izzivu. V tistem tulcu je prostor za pisalo.


Do sedaj mi doma še ni uspelo obdržati nobenega, a letos ga ne dam, saj sem vse prevečkrat kregana, da ne vem katerega smo :) Zdaj bom vedno na tekočem pa še listke za moževa "navodila" imam pri roki :)



2 komentarja:

  1. Veliko časa se porabi ob izdelovanju albumov, ampak je potem tako dober občutek, ko prelistaš, obujaš spomine.... Jaz sem v precej večjem zaostaku in vsako leto rečem; zdaj bom pa sproti.....no vzpodbudo že imam ob občudovanju tvojega scrapbooka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.