ponedeljek, 28. februar 2011

Darilna škatlica

Končno sem imela spet delo :)
Izdelala sem škatlico za poroko mojega bratranca. Ideja ni moja, mi je pa neznansko všeč :)

In rezultat...

Več slik pa na blogu Ustvarjalnega dotika.

5 komentarjev:

  1. Škatlica je čudovita, zelo lepo si jo zložila skupaj!
    Ja, res so luštne, tudi jaz jih imam ogledane in čakajo na pravo priložnost :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in natančno izdelano!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene še čaka izdelava takšne škatlice. Jih že nekaj časa ogledujem :)
    Tvoja je prekrasna z vsemi temi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušna zadevica in tako barvito in veselo si jo naredila. Sem si ogledala tudi postopek izdelave in na svoj blog z nasveti dodala ob strani tudi link na Ustvarjalni dotik ustvarja. Se mi zdi fajn, da smo povezani :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.