nedelja, 24. oktober 2010

Album za Jakoba

Naš fant bo kmalu star 1 leto (ne morem verjet, da je šlo leto tako hitro okrog...) in šele sedaj sem uspela dokončat (skoraj) album o njegovih prvih dneh. Ja, samo, da sem končala :) In končni izdelek mi je všeč.

Slike...veliko slik :)



Tale del še ni dokončan...To je "žepek", kamor pride še izvor imena Jakob in opis življenja svetnika.




vmes sem dodala prozorne "liste"







Pomagala sem si z Bind it All mašinico :)

20 komentarjev:

  1. Album je čudovit! Toliko lepih trenutkov ujetih v eni knjigici. ♥

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep album!!!!!Toliko spominov in prelepih slikic je notri.Neprecenljiv zaklad!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Očarana sem nad albumom! Še posebej zato, ker tudi mene čaka en kup slik moje enoletnice, pa zaradi pomanjkanja časa nikakor ne morem začeti...

    Zares lep in dragocen spomin!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen album. Ravno prav vsega, slikic in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno!!!
    Res si lepo naredila in veliko in .... Nimam besed. Čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar brez besed sem ostala! Sama imam trimesečno punčko in si zelo močno želim, da bi tudi jaz ujela njene slike v tak lep album! :)
    Jakobu boš podarla neprecenljivo darilo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo zelo lep albumček, poln lepih spominov in dobrih drobnih detajlov!
    Sicer pa so vsi tvoji albumčki zelo lepi, saj sem jih nekaj celo držala v roki; preverjeno.
    Pozdravček :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. vse najboljše malemu sončku :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem za pohvale :) Upam, da bo tudi njemu (nekoč) darilo toliko pomenilo, kot je meni, ko sem ga dokončala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep albumček. Neprecenljivo darilo Jakobu.

    OdgovoriIzbriši
  11. čudovito... tole pa bo spomin. pa kako luštno vaš Jakob zeha :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lep album si ustvarila. Vsaka stran zase je posebna. Prva stran je pa sploh fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo si to izdelala! Čuti se tvoje veselje in ljubezen ob tem! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  14. videla sem že tvoje albume, ampak tale je pa res nekaj čudovitega. Uživaj v ustvarjanju še naprej!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Album je res čudovit. Kako lepi spomnini so v njem ujeti.

    Suzy

    OdgovoriIzbriši
  16. krasno!

    čudovit spominček najlepših trenutkov!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako lep album.
    Lep spomin na najlepše trenutke.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovit albumček za Jakoba. Lepi spomini bodo ostali :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.