torek, 3. marec 2009

Ustvarjali smo...

...tokrat v šoli, v drugem razredu :)

Končno je prvi nastop (za strokovca) za mano. Imela sem tako veliko tremo, pa čeprav je danes bila z mano samo moja mentorica, saj je bila ravnateljica službeno odsotna. Drugače je, ko te nekdo opazuje, posluša in ocenjuje celotni potek ure. In verjemite, da danes nisem kaj prida spala.

Začela sem torej z likovno vzgojo, ki je sicer meni najbolj pri srcu (samo zaradi ustvarjanja samega - ko doma "gruntam" kaj bi lahko izdelali).

Izdelali smo voščilnico za 8. marec, ki jo bomo v četrtek pri slovenščini še pisno oblikovali.


To je sicer moj končni izdelek, ampak njihove voščilnice so bile pa tudi krasne.

Najbolj so bili navdušeni, ko sem jim prinesla pokazat mojo "domačo žival" - hroščka :) To je res ena praktična živalca...

4 komentarji:

  1. Upam, da uspeš poslikat in pokazat tudi njihove voščilnice. Tvoja je lepa. Mi je pa všeč komentar o tvoji domači živalci :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam za nastop! Če pa boš kasneje rabila kaj od zakonodaje ali pa tolmačenje trapastih pravilnikov, me pa le za rokav pocukaj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super za tako praktično tršico, ki vnese nekaj novega v ta zastarani sistem ;)
    Cart čestitka.
    Se spomnim svojega nastopa pri fiziki: ves čas sem govorila, da luč "gori"!

    ;)))))

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava kjutika :) So mi všeč te žive barve.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.