sobota, 10. januar 2009

Knjigica za položnice

Taka knjigica je pa nastala v četrtek :) Sem jo včeraj odnesla prijateljici Nini in njenemu Petru ter upam, da jo bosta z veseljem vzela v roke, čeprav je namenjena položnicam. Uvrstila sem jo tudi na blog challenge Secret Crafter, anything but a card.

Rumen list sem poštempiljala z oranžnimi ostiski raznih napisev, malo osenčila rob prav tako z oranžno, rdečo in rjavo. Na oranžnem delu sem z rjavo malce pretiravala (prepozno sem se tega zavedla, grrr....).

Še od zadaj:


Kratka razlaga postopka, če se bo kdo iz tega znajdu :) Dokler seveda ne zalaufa spletna stran Scrapbook Lounge, kjer je super demonstracija.

Velikost osnovne ploskve določim tako veliko, kot jo potrebujem (tukaj sem vzela velikost položnice), stranske pa potem tudi temu prilagodim.
Narežem torej 2 osnovi za sprednjo in zadnjo stran (enako veliki), dve za spodaj in zgoraj (enako veliki) in eno, ki je manjša od sprednje strani (za zapiralo). Vsem tem osnovam potem odrežem liste, za približno 2 cm večja od posameznih osnov, ter jih nanje prilepim, razmaki med osnovami, ki jih lepim na listke pa so veliki približno 0.5 - 1.0 cm (vsi so enako veliki!!!). S tem dobiš dolg trak skupaj zlepljenih osnov na listkih (ki se držijo skupaj!).
Odvečen del listkov zapogneš in zalepiš, da nastane kot platnica knjige.
Potem pa narediš dve enaki harmoniki, ter med njiju prilepiš enako velike listke (ki seveda pašejo v knjigico - so enako veliki, oz. malo manjši od sprednje osnove). Harmoniko pa prilepiš v knjigico.


Uala, potem nastane taka knjigica, ki jo lahko še dodatno "okrasimo".

Takole izgleda odprta:


Manjkati seveda ne sme moja štampiljka :)

12 komentarjev:

  1. Hi Barbara, of course it's good enough it's absolutely gorgeous and so well made. The colour combination is fanastic thanks for joining us at scsc hugs Jill x

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW,this is amazing,this must have taken you a while to make.Really lovley idea:)
    Thanks for joining us at scsc:)

    sue
    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. this is such a lovely project and lovely bright colours.

    Mandy

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tale mapica. Tako prijetnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo, ful je dooooobra!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se potrudila, pa zelo lepe sončne barve si uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  7. wonderful

    thanks for joining us this week on SCSC

    hugs jane x

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, tale je pa super. K bom velika, bom tud take stvari delala (ja, vem da sem starejša od tebe, sestrca, ha ha..).
    Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuu, moja sestrca bo pa blog začela pisat. Pa nick Luna ti tut paše :)
    Hvala za pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super mapica v noro dobrih barvah.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas :)
Thanks for stopping by and leaving a comment.